Vertrek naar Santiago de Compostella - Reisverslag uit Engelen, Nederland van Kees Janssen - WaarBenJij.nu Vertrek naar Santiago de Compostella - Reisverslag uit Engelen, Nederland van Kees Janssen - WaarBenJij.nu

Vertrek naar Santiago de Compostella

Blijf op de hoogte en volg Kees

04 Mei 2014 | Nederland, Engelen

Dinsdag 6 mei gaan wij vertrekken. Morgen zullen wij de laatste voorbereidingen treffen zoals fietstassen inpakken en nog even de banden oppompen. Wij laten nog van ons horen!
Tot ziens, au revoir, adios.
Kees & Theo.

  • 04 Mei 2014 - 14:35

    Harry Duijx:

    Heel veel succes mannen. En uiteraard heel veel plezier. Tot ziens.

  • 04 Mei 2014 - 14:42

    Charles En Betsy:

    Wat een uitdaging! Veel succes, veel plezier en veel mooie dingen onderweg! We gaan jullie volgen.
    Groetjes!

  • 04 Mei 2014 - 21:21

    Basmoroju:

    Buen viaje

  • 04 Mei 2014 - 22:26

    Ton En Nel:

    Super!
    Succes, en we lezen mee

  • 04 Mei 2014 - 22:37

    Cecile:

    Een mooie, feestelijke, dag om te vertrekken ...
    Goeie reis en vooral heel veel plezier!



  • 05 Mei 2014 - 00:36

    Anja&Stef:

    wij wensen jullie een hele mooie reis
    Maak er iets moois van !! We volgen jullie !

  • 05 Mei 2014 - 08:03

    Frank Coolen:

    Non de dju ,das 'n ent fietsen.gullie zal't wel een steunzeiltje kenne gebruike.Bai deze.
    Veul succes en ik hoop de Cees vur 't zeilkamp terug is.

  • 05 Mei 2014 - 08:13

    Carien:

    Zijn de kuiten ook gesmeerd?
    Ik wens jullie een voorspoedige fiets reis toe. Ga ervan genieten.
    Aan mijn wandelreis denk ik nog vaak terug,
    Hoop dat het voor jullie ook onvergetelijk gaat worden.
    Wij volgen je en zijn benieuwd, naar de verslagen.
    Heel goede reis toegewenst samen.
    Carien

  • 05 Mei 2014 - 22:03

    José:

    Heel veel geluk, geniet ervan. Ben erg benieuwd naar het verloop, dus ik ga de reis zeker volgen! (Ook vanaf Kos)
    José

  • 05 Mei 2014 - 23:04

    Joke:

    Dag Theo en Kees
    Jammer genoeg kunnen wij jullie morgenvroeg niet mee uitzwaaien.
    Heel veel succes en een goede, fijne, gezellige en leerzame reis.
    Natuurlijke volgen wij jullie.
    dikke X voor jullie beide!
    Geniet ervan, Groetjes Joke

  • 06 Mei 2014 - 01:18

    Joop:

    Hoi Kees en Theo
    Vanmiddag zat ik op het terras bij de kerk in Renesse, in mijn ooghoek zag ik het verkeersbord met daarop "Santiago de Compostella 2500 km", nou jongens haal het slot er maar vanaf. Een hele goede en voorspoedige reis toegewenst.

    Joop en Susan.

  • 08 Mei 2014 - 00:01

    Maria:

    We hadden jullie al een goede reis gewenst maar nu is het woensdagavond en ik dacht ik ga eens kijken hoe de eerste dag verlopen is maar........ WAAR ZIJN JULLIE NU??????

  • 08 Mei 2014 - 08:11

    Herbert:

    Dit wordt dag 3. Jullie zitten denk ik nog in " België aan Zee", maar gaan vandaag waarschijnlijk Noord Frankrijk bereiken. Heel veel succes en sterkte met de zadelpijn.

    Herbert

  • 08 Mei 2014 - 15:45

    Jetta:

    Hey Kees, en Theo natuurlijk, Hoe gaat ie?
    Alles tot nu toe goed verlopen? TOI TOI TOI heh Goede reis verder !!

    gr Jetta

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kees

Eind mei wordt ik 65 jaar. Ik ben getrouwd met Susan en heb 2 kinderen en 3 kleinkinderen. Samen met vriend Theo Kezer ga ik fietsen van Engelen naar Santiago de Compostella, met als doel dingen , zoals werk etc, los te laten.

Actief sinds 18 Maart 2014
Verslag gelezen: 515
Totaal aantal bezoekers 10721

Voorgaande reizen:

05 Mei 2014 - 30 Juni 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: